سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۴
۰ نفر

ناصر قراگزلو: تنها ساعاتی قبل از بحث پیرامون انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس، جلسه معارفه مدیرعامل جدید این تیم برگزار شد.

در جلسه معارفه مدیرعامل جدید پرسپولیس، اعضای هیات‌مدیره، نماینده سازمان و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال به نمایندگی از سوی فدراسیون در این مراسم حضور داشتند تا عباس انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل معرفی شود، ضمن آنکه حضور پیروانی و مصطفوی نیز در این جلسه در نوع خود جالب‌توجه بود. داریوش مصطفوی در یک ظهر زمستانی سرد از پرسپولیس خداحافظی کرد، ریاست مصطفوی در پرسپولیس عمری طولانی نداشت و تنها 6 ماه به طول انجامید.

مدیری که البته این بار به دلیل نداشتن مواضع مشترک با رئیس هیات‌مدیره از سوی او کنار گذاشته شد، عضو متمولی که با نیت خرید سهام باشگاه وارد مجموعه پرسپولیس شد اما بعد از مدتی که در خرید سهام باشگاه ناکام ماند در خواست حداقلی‌اش را به این شکل مطرح ساخت: «مدیرعاملی می‌خواهم که بتواند خواست من را در هیات‌مدیره به خوبی اجرا کند.»

هدایتی: تغییر و تحول در پرسپولیس لازم بود

رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس به عنوان اولین عضو هیات‌مدیره در مراسم معارفه انصاری‌فردصحبت کرد و البته بعد از صحبت‌هایش لوحی را از طرف اعضای هیات‌مدیره به مصطفوی به خاطر زحماتش هدیه داد تا همه اختلافات حداقل  از نظر رسانه‌ها پایان‌یافته تلقی شود. بعد از این معارفه گفت:«در برهه‌ای به دلایلی احساس شد که پرسپولیس نیاز به تغییر و تحول دارد. به همین دلیل نیز در کادر مدیریتی باشگاه تغییراتی ایجاد کردیم.»

هاشمی: سازمان نقشی در تغییر مدیر عامل پرسپولیس نداشت

معاون سازمان تربیت‌بدنی به عنوان نماینده این سازمان در خصوص انتخاب انصاری‌فرد گفت: «سازمان تربیت‌بدنی از پرسپولیس به عنوان یکی از دو تیم پرطرفدار ایران، انتظار زیادی دارد. واقعیت این است که نتایج اخیر پرسپولیس ما را نگران کرده بود به همین دلیل هم طبق جمع‌بندی که به عمل آمد به این نتیجه رسیدیم که شوکی به باشگاه پرسپولیس وارد شود.

شوکی که تغییر مدیریت را به همراه داشت، البته جدا از شوک تغییر مدیریت، شوک‌های دیگری نیز برای بهبود وضعیت باشگاه پرسپولیس مدنظر است که اجرا خواهد شد. سازمان تربیت‌بدنی بر تمام مسائل اشراف دارد و با تصمیم اخیر و سایر تصمیم‌گیری‌ها سعی خواهیم کرد دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد کنیم.» هاشمی در این خصوص که سازمان تربیت‌بدنی چه نقشی در تغییر مدیرعامل پرسپولیس داشته، گفت: «سازمان تربیت‌بدنی نقشی در تغییر مدیرعامل نداشت و در واقع هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم به تغییر مدیرعامل گرفتند و آن را اجرا کردند و در واقع سازمان در کنار گذاشتن مصطفوی نقشی نداشت.»

مصطفوی: حساب پرسپولیس در زمان من پاک است

مصطفوی برخلاف تمام مسائلی که پیش آمده بود در مراسم معارفه سعی کرد رابطه‌اش را با حسین هدایتی کاملا دوستانه نشان دهد. مدیرعامل سابق پرسپولیس در این مراسم تودیع و معارفه گفت: «از هیات‌مدیره محترم و سازمان تربیت‌بدنی تشکر می‌کنم که در دوره مدیریتم از من حمایت کاملی به عمل آوردند. باید در این رابطه از هدایتی نیز تشکر کنم. من در طول فعالیتم در باشگاه همیشه رابطه صمیمانه‌ای با هدایتی و سایر اعضای هیات‌مدیره داشتم خصوصا از هدایتی به خاطر کمک‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم.»

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصاصی خود با همشهری گفت: «خودم خواستم که از پرسپولیس بروم. استقلالی بودن من تاثیری در مدیریتم در پرسپولیس نداشت ضمن آنکه من دو سال هم در پرسپولیس بازی کرده‌ام و صرفا فعالیت ورزشی من به استقلال خلاصه نمی‌شود.» مصطفوی در پایان در ارتباط با مسائل مالی خاطرنشان ساخت: «حساب پرسپولیس در زمان مدیریت من کاملا پاک است و باشگاه به هیچ ارگان، نهاد یا شخص خاصی بدهی ندارد.»

 انصاری‌فرد: پیروانی می‌ماند

 مدیرعامل جدید پرسپولیس در رابطه با تغییر سرمربی این تیم گفت: «افشین پیروانی فعلا سرمربی ماست و در واقع پس از جلسه با ایشان اعضای هیات‌مدیره در این خصوص تصمیم‌گیری خواهند کرد.»  مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان ساخت: «هنوز با لوکا و سایر گزینه‌های مدنظر مذاکره قطعی نکرده‌ام به همین دلیل پیش از انتخاب سرمربی نمی‌توانیم در مورد دستیاران خارجی یا داخلی وی صحبت کنیم اما باید بگویم هدف ما تقویت کادر فنی است و به همین دلیل نیز حضور و ادامه همکاری افشین پیروانی در تیم ما قطعی خواهد بود.»

لوکا بعد از بازی فولاد می‌آید

 لوکا بوناچیچ در حال حاضر در کرواسی است اما از طریق مدیر برنامه‌هایش، برگه قرارداد و مفاد موردنظر قراردادش را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است. این برگه‌ها در اختیار مدیرعامل جدید قرار گرفته تا وی در جلسه هیات‌مدیره در مورد سرمربی و دستیاران وی به جمع‌بندی نهایی برسند. لوکا بوناچیچ سرمربی، دستیار خارجی‌ای که از سوی لوکا تعیین شده به همراه افشین پیروانی و احمدرضا عابدزاده مربیانی هستند که در گروه کادر فنی جدید این تیم قرار خواهند داشت . طبق توافق قرار است سرمربیگری بوناچیچ پس از بازی پرسپولیس با فولاد اعلام شود.

کد خبر 72831

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز